Gyors implementációt követően pillanatok alatt személyesíti meg a jelen és jövő ügyfelét a Salesforce CRM zászlóshajója. Sosem látott részletességű információ egyetlen alkalmazásban, a Sales Cloud vevőközpontú szemlélete megkönnyíti az értékesítő mindennapos munkáját. Az eladási mutatók növekedése mellett javul az ügyfélkapcsolati menedzsment és az üzletfejlesztési döntések is megalapozott kimutatások alapján hozhatóak meg.

Kimagasló értékesítési eredmények a Sales Cloud használata során:

  • +32% bevétel növekedés
  • +40% produktivitás
  • +45% előrejelzések pontossága

HOGYAN MŰKÖDIK A SALES CLOUD

Értékesítsen okosabban, és növekedjen gyorsabban! Koncentráljon az Ön számára a legfontosabbra, az ügyfelére!

Az alábbi bemutatók segítségével megismerkedhet a Sales Cloud előnyeivel, akár kisvállalkozást vezet, akár egy multinacionális cég értékesítési osztályának keres innovatív megoldást. Tanuljon gyorsan és hatékonyan az alapvető CRM funkciókról: érdeklődők, lehetőségek, kampánymenedzsment, netán Outlook integráció vagy üzleti előrejelzések.

ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMAT TÉRKÉP 

VÁRHATÓ EREDMÉNYEK

Jobb eladási eredmények. Gyorsabban, okosabban.

Üzleti kapcsolatait magabiztosan építheti, minél többet tud az ügyfeléről, annál hatékonyabban fektetheti le a sikeres eladás alapjait. Személyre szabott értékesítési kampányok létrehozása után ráadásul gyorsan vissza tud jelezni az érdeklődést mutató lehetséges ügyfélnek. A Chatter alkalmazás az összes szükséges fájlt, adatot információt összegyűjti, amelyekkel még gyorsabb üzleti sikereket érhet el.

Növekvő kapcsolati háló, újabb lehetőségek.

Az új ügyfelek szerzésére marketing automatizálási eszközöket kapcsolhat a Sales Cloud-hoz (pl. a Pardot-ot), melyekkel nem csak még hatékonyabb kampányokat lehet kivitelezni, de a rendszer a későbbiekben is minden fontos adatot tárolni fog, így ügyfele aktivitásáról teljes, naprakész képet kap.

Megnövelt produktivitás a digitális világban.

A Salesforce CRM rendszere nagyon rugalmas, a felhő alapú technológia segítségével bármikor elérheti a számítógépén, tabletén, vagy akár az okostelefonján. Az alkalmazásban gond nélkül tervezhetőek a folyamatok, sőt a szinkronizáció segítségével kollégáival is egyszerűen és gyorsan megoszthatja a szükséges információkat.

Részletes kimutatások és megalapozott döntések kéz a kézben.

A Sales Cloud számos forrásból gyűjt adatokat ügyfeléről, ezeket a rendszer könnyen átlátható diagramokon ábrázol, melyek segítségével megalapozott döntéseket tud hozni. A Salesforceban az üzleti előrejelzések szintúgy azonnal elkészíthetőek.

A LEGNAGYOBB ELEMZŐK SZERINT

The Forrester Wave – CRM megoldások nagyvállalatoknak

A vezető megoldások közé rangsorolt Salesforce gyors implementációjával és könnyű használatával emelkedik ki vetélytársai közül.

Gartner Magic Quadrant – Sales automatizáció

Már 9 éve a vezetők között a Gartner kimutatásában: mobilitás és kiterjedt ökoszisztéma biztosítja a Salesforce első helyét.

The Forrester Wave – CRM középméretű vállalkozásoknak

A Salesforce dominanciája tagadhatatlan a középvállalati szegmensben, az érett CRM megoldásokat hatékony integrálja a közösségi oldalakat egyre többet használó vásárlókkal.