A vásárlók már az értékesítési folyamatban megbizonyosodhatnak egy vállalat ügyfélkezeléséről, ám hosszútávon megtartani legalább olyan nehéz az üzleti partnereket. Az elvárások idővel és a befektetett összeggel csak növekednek, a felhasználói igényeket pedig csakis a legmodernebb, naprakész ügyféltámogatói rendszerekkel lehet kielégíteni. Akár több csatornán, éjjel-nappal meg kell állnia a helyét a vállalatnak, sőt az ügyfélre szabott egyéni közreműködés lojalitást, nagyobb vásárlókedvet eredményez.

HOGYAN MŰKÖDIK A SERVICE CLOUD

Nonstop segítség. Csakis hatékonyan.

Az ügyfél bármilyen napszakban problémába ütközhet vagy utazás közben kérne segítséget. A legjobb módszer call-centerét felszabadítani és tudásbázist valamint közösségeket kiépíteni, hogy az ügyfélszolgálati munkatárs valóban csak a legfontosabb, egyedi ügyeken dolgozzon. Amennyiben humán erőforrás szükséges a megoldáshoz, az ügyfélnek azonnal szüksége van a válaszra, a helyes csatornákon keresztül a megfelelő munkatárshoz irányíthatja vevőjét.

A legfontosabb ügy először. Csakis a legjobb támogatással.

Az Omni-Channel ügykiosztással nem csak eliminálhatja a manuális feladat hozzárendeléssel foglalkozó adminisztratív munkát, de mindezt intelligens automatikával válthatja ki. Az ügyfélszolgálatos munkatársak tudásuk, képzéseik alapján kapják meg a feldolgozandó eseteket, mindezt priorizált sorrendben: először a legfontosabb ügyekkel kezd dolgozni az ügyfélszolgálat, de arra is törekszik az automatika, hogy túl régi jegy se maradjon a listában. Egyszóval kiemelkedő, egységes képet alakít ki az ügyfelek szemében.

Közelebb a felhasználókhoz.

Kiemelt ügyfelek gyakori kérése a videós ügyfélkezelés: a felhasználó virtuálisan közös asztalhoz ülhet ügynökével, bárhol is van a világon. Emellett képernyőmegosztással pontosan megmutathatja a szükséges lépéseket, reprodukálhatják a hibát és sötétben tapogatózás helyett pillanatok alatt lezárhatják az ügyet – akár mobilról. Eközben mit lát ügyfélkezelő munkatársa? Gyakorlatilag mindent: az ügyfél teljes történelmét, problémái megoldását, valamint ajánlott cikkeket a probléma megoldására, hogy ne kelljen visszahívást javasolnia amíg megtalálja a megfelelő útmutatót.

Ismerős felület. Otthonos érzés. Avagy többcsatornás ügyfélelérés.

Legalább olyan fontos az ügyfelet kedvenc kommunikációs csatornáján elérni. A kedves és professzionális kiszolgálás mellett otthonosan kell mozognia a vásárlónak a vállalat által használt rendszerben, túl sok keresgélés után esetleg elégedetlenül lemond a megoldásról. A Live Agent élő chat szolgáltatás üzemeltetésében segít megtartani a vevőt, ahogy a közösségi média portálok használata ugyancsak közelebb hozza az ügyfelet.

SERVICE CLOUD BEMUTATÓ

Járjon mindig egy lépéssel az ügyfél előtt, hogy olyan ügyfélszolgálati élményben részesítse vásárlóit, amire kizárólag a Salesforce felhasználók képesek. A szakmában elterjedt összes technikai eszköz néhány kattintással elérhető az ügyfél zökkenőmentes kiszolgálása érdekében.

Ismerkedjen meg a Service Cloud Omni-csatornás funkcióival, a videós ügyfélszolgálati élménnyel vagy éppen a Field Service modullal, mely a terepen dolgozó munkatársakat is bevonja a 21. századi ügyféltámogatás sikereibe.

A LEGNAGYOBB ELEMZŐK SZERINT

The Forrester Wave – CRM megoldások nagyvállalatoknak

A vezető megoldások közé rangsorolt Salesforce gyors implementációjával és könnyű használatával emelkedik ki vetélytársai közül.

Gartner Magic Quadrant – Sales automatizáció

Már 9 éve a vezetők között a Gartner kimutatásában: mobilitás és kiterjedt ökoszisztéma biztosítja a Salesforce első helyét.

The Forrester Wave – CRM középméretű vállalkozásoknak

A Salesforce dominanciája tagadhatatlan a középvállalati szegmensben, az érett CRM megoldásokat hatékony integrálja a közösségi oldalakat egyre többet használó vásárlókkal.