Napjainkban a vásárlók megkövetelik, hogy gyors és hatékony önkiszolgáló portálokon keresztül is kielégíthessék igényeiket, legyen az akár egy megválaszolandó kérdés vagy megoldandó probléma. Mindezekre az értékesítési és ügyfél-támogatási út valamennyi érintkezési pontján megoldást nyújt a Salesforce Community Cloud platformja.

Mozgósítsa értékesítési csatornáit és üsse nyélbe hamarabb üzleteit. Kösse össze viszonteladóit, disztribútorait és partnereit a Partner Communities segítségével. Adja meg a képességet ügyfeleinek, hogy mélyíthessék élményüket, megoszthassák tapasztalataikat termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban valamint, hogy kapcsolatba léphessenek egymással a Customer Communities segítségével. Engedje, hogy hatékonyan kollaboráljanak munkatársaik bármikor bármilyen eszközön az Employee Communities segítségével.

Kimagasló eredmények a Community Cloud használata során:

  • +45% ügyfélelégedettség

HOGYAN MŰKÖDIK A COMMUNITY CLOUD

Kiváló ügyfél-elégedettség. Közös érdekek, közös sikerek.

Készítsen ügyfeleinek brendelt közösségi portált pillanatok alatt. Spóroljon időt az ügyfélszolgálatnak, tehermentesítse call-centerét, amíg vevői egymásnak segítenek, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak az igazán fontos problémák elhárításán dolgozhassanak. Maximalizálja ügyfélszolgálatának hatékonyságát az integrált tudásbázis segítségével, ahol a munkatársak gyorsan megtalálhatják a helyes választ vagy új információval bővíthetik a bázist. Ne maradjon kérdés megválaszolatlanul. A kulcsszó alapú figyeléssel proaktívan kezelheti a felmerülő problémákat.

Hozzon létre szavazásokat, igazodjon a felhasználói igényekhez pillanatok alatt. Forgalmazói önnel együtt egy magasabb szinten, gyorsabban és átláthatóbban értékesítenek.

Alkalmazás pillanatok alatt. Időhatékonyság hosszú távon.

Legyen szó partner, alkalmazotti vagy ügyfél portálról, néhány kattintással elkészíthető! Egy integrált megoldással időt spórolhat, ha mindent lát és akár üzleti úton is menedzselhet. Az ügyfelek és alkalmazottjai meghálálják az erőfeszítéseket, hiszen érzik fontosságukat a vezetőknek pedig pontos adatokkal alátámasztott képe lesz az organizáció működéséről.

Új korszak a vállalati kultúrában. Több ötlet, nagyobb fenntarthatóság.

Sok vezető bevallja egy nehezebb üzleti időszakot követően, milyen fontos lett volna több információhoz jutni a vállalati hierarchia alsóbb szintjeiről, hogy elkerüljék a veszteséget. Nincs többé töredezett kommunikációs csatorna, a menedzsment és az alkalmazottak együtt dolgozhatnak a hatékony ügyfélkiszolgálásért, az üzleti fejlődéséért, a cég gördülékenységéért. Növelje a személyzet bizalmát, magyarázza el a kitűzött célok felé vezető utat valós idejű elérhetőséggel és válaszadással.

Együttműködés forgalmazóival. Elszigeteltség és határok nélkül.

Átlátható disztribútori hatékonyság, megnövelt terítői hálózat és könnyű partner toborzás. Ha jó a forgalmazóinak, a cégének is jó! Határozzon meg közös célokat és segítsen proaktívan elérni azokat a közös eredményesség érdekében. Növelje partnerei produktivitását mobilitás megteremtésével: a Salesforce1 hordozható eszközeibe költözik. Valós idejű adatmegosztással partnerei naprakészek lesznek a legfrissebb promóciókról, árazásról és elérhetőségről. Ha nincs elég erőforrása, ossza meg érdeklődőit (lead-jeit) disztribútoraival, hogy ők ki tudják szolgálni a vásárlót a világ bármely pontján.

COMMUNITY CLOUD BEMUTATÓ

Miközben a kommunikáció egyre inkább áttolódik az írásos formára, nagyobb csoportoknál egyre fontosabb hatékony csatornákat kiépíteni az ügyfelek, partnerek és alkalmazottak számára.

Ismerje meg a Salesforce kollaborációs platformjának fő funkcióit vagy épp a roppant egyszerű portálépítő megoldását. Bizonyos folyamatokban egy kattintás vagy egy folyamatosan frissített adat többet ér ezer szónál, a belsős információmegosztás és partnerek, ügyfelek bevonása sosem volt ennyire fontos mint manapság.

A LEGNAGYOBB ELEMZŐK SZERINT

Gartner Magic Quadrant – Közösségi szoftverek a munkahelyen

Információ megosztás, kollaboráció és közösségi szociális képességekkel könnyíti meg a mindennapi munkát a Salesforce.

The Forrester Wave – Közösségi platformok

A Salesforce összeköti az üzleti megoldásokat a vásárlóközpontú rendszerekkel, melyeket mobil funkciók, erős személyazonosság kezelés és kiterjedt globális támogatás egészít ki.

Gartner Magic Quadrant – Horizontális portálok

Olvasson többet hogyan különbözteti meg a Salesforcet az ügyfélközpontúság, valamint a gyors fejlesztés és az üzleti alkalmazásokkal történő integráció.