15 nov Dreamforce 2016 – A Salesforce idei nagy dobása
Idén is megtartotta éves konferenciáját a felhő technológián alapuló vállalati rendszerekre specializálódott Salesforce. A Dreamforce 83 országból érkező 171 000 látogatójával az iparág egyik legnagyobb rendezvénye, a cég vezetői, híres előadói mellett a ügyfelek és a partnerek egyaránt nagy számban reprezentálták magukat – ahogy regisztrált tanácsadó partnerként cégünk, a United Consult is tette.
San Francisco 14. alkalommal üdvözölte a konferenciára látogatókat, ahol Mark Benioff vezérigazgató nyitóbeszéde, a termékbemutatók és a 2700 session mellett teljes napos elfoglaltságra számíthattak a vendégek. A Salesforce platformjai egyenként jelentős kiállítói területet kaptak, ahol kiemelkedő implementációit mutatta be a kaliforniai vállalat: egyedülálló lehetőség megvizsgálni, hogyan használják a világ vezető cégei az értékesítést forradalmasító Sales Cloud vagy az ügyfélszolgálati megoldásban első Service Cloud – ráadásul az idei Dreamforce-on megérkezett a nyolcadik platform, a Commerce Cloud.
Ahogyan az elvárható, a tanulás és a kapcsolatok bővítésére még megannyi lehetőséget találhattak a vendégek, elég csak Anthony Robbins előadására gondolni vagy részt venni egy demón, ahol a HoloLens-szel összekötött Salesforce IoT platformja bemutatja, hogy működik majd az ipar a jövőben. A Partner Meetupokon a régió összes partnere együtt igyekezett javítani a Salesforce által kínált szolgáltatásokon. A Dreamforce történetében először megrendeztek egy egy startup versenyt, a Dreampitchet olyan hírességek zsűrizték mint Will.i.am és Mark Cuban.
Az elme táplálására külön könyvesbolt szakosodott, ahol témákra bontva pillanatok alatt megtalálhatóak voltak a legjobb szakmabeli publikációk – több órás internetes keresgélés helyett azonnal elérhető volt a célzott tartalom. Erre épít a Brain Date program, ahol közös szakmai érdeklődés alapján új embereket ismerhetett meg a látogató – garantáltan senki sem hagyta el a Dreamforce területét friss inspirációk nélkül.
MINDENT LEFEDŐ CUSTOMER SUCCESS PLATFORM
A Salesforce a Commerce Cloud bemutatásával az első felhő alapú szolgáltatóvá vált, aki az értékesítés teljes folyamatát lefedik. Korábbi 7 platformjuk közül már évek óta több megoldásuk a vezetők között van például a Gartner szerint is, ám a Commerce Cloud tökéletesen egészíti ki az eddigi portfóliót. A kereskedelmi platform jövőtálló megoldással ruházza fel az áruházakat, akár online akár hagyományos üzletben értékesítenek. Természetesen teljes képet kapnak vásárlóikról és ezáltal hatékonyabb marketingkampányokat futtathatnak vagy egyszerűbben üzemeltethetik az áruházakat. A vásárlók egyaránt a legmodernebb élményben részesülnek, személyre szabott kínálattal, javaslatokkal – akár mobilról.
EINSTEIN – MINDENKI ADATTUDÓSA
A gépi tanulás és a mesterséges intelligencia alkalmazása hamarosan minden iparágban alapvető feladattá kell, hogy váljon. A cégek nagy kihívását könnyíti meg a felhőtechnológiai vezér, adatmodellező csapat beavatkozása nélkül épül be minden Salesforce termékbe az Einstein. A Customer Success Platformot tovább okosítva elemzi majd az egyre bővülő adatokat a MI és abból egyre megbízhatóbb jóslatokat, javaslatokat tesz. Például a Salesforce adatok, emailek, naptár információ és közösségi oldalak hozzászólásai alapján képes lesz elkészíteni az ügyfélszolgálati munkatárs ügyfélre szabott válaszát egy problémás esettel kapcsolatban, mindössze engedélyezni kell majd a válaszadást. A Marketing Cloud vagy a Commerce Cloud személyre szabott ajánlatokat küld majd az ügyfélnek, ahogy az értékesítők feladata is átalakul: a megbeszéléseket Einstein szervezi, az emberi erőforrásoknak az igazán érdekes feladatokkal kell megbirkóznia: vagyis az ügyféllel foglalkozni.
TELJES ÉRTÉKŰ LIGHTNING, MEGÚJULT RENDSZER
A Salesforce hibátlanul alkalmazkodik a felgyorsult világ igényeihez, évi három frissítéssel újítják meg rendszerüket, a legutóbbi verzióban teljesedik ki igazán a modern felhasználói felület, a Lightning. Az aktuális külső persze új funkciókat is rejteget, az értékesítő már a főoldalon rengeteg információhoz juthat, anélkül, hogy kutatnia kellene a következő feladatai után. Az Assistant, ahogy neve is elárulja, végig segíti az értékesítőt munkájában: emlékezteti az elmaradt tennivalókról, figyelmezteti új feladatairól. Ahogy diagram mutatja az adott teljesítési időszakban a hatékonyságát, valamint előrejelzést készít, ha hasonlóan végzi a munkáját, eléri-e a kvótáját. Az amerikai piacon ráadásul az Account Insights folyamatosan friss hírekkel látja el a felhasználót a hozzá rendelt ügyfelekről, hogy első kézből értesüljön, ha nagy változások történnek a nagyvilágban.
KÖZÖS ÚTON A VÁSÁRLÓVAL
Már a kezdetektől egy teljesen más felfogásban készíti platformjait a kaliforniai felhőóriás, idejében vették észre a vásárlók változását, tudatosabb beruházásaikat. Épp ezért az ügyfelet előtérbe helyezve, közös úton keresztül szervezik a rendszer folyamatait. Személyre szabva, ám teljes tudatosággal vezetik végig az ügyfelet a marketing, értékesítési és ügyfélkezelési életcikluson. Ugyanakkor a túloldal is legalább ennyire élvezetes utazás, hiszen a rendszer folyamatos javaslatai, riportjai, sőt jövőbe látó előrejelzései a marketingest vagy épp az értékesítőt is kézen fogva vezetik a vállalat fejlődésének irányába.
AMERIKÁBÓL AZ ÖREG KONTINENSRE
Hihetetlen szervezettségről tett tanúbizonyságot a Dreamforce, amíg a magyar városok méretével kalkuláló rendezvény csak az Egyesült Állomokban kerül megrendezésre, a felejthetetlen élményből Európa sem marad ki, a World Tour keretében Londonba és Amszterdamba is ellátogat a Salesforce.
A United Consult teljeskörű rendszerbevezetést tud biztosítani ügyfelei számára. Amennyiben szeretne személyes bemutatót vagy nagyobb betekintést a Salesforce szolgáltatásaiba keressen minket bizalommal.
Sorry, the comment form is closed at this time.