Minden szükséges adat begyűjtése már a kezdetektől.
Egy vállalat arculatának megfelelő ábrázolása már az első pillanattól fontos, hiszen amíg egy potenciális vevő csak érdeklődik, könnyű elveszíteni egy rosszul strukturált nyitóoldallal. Készítsen különböző variációkat pár kattintással és mérje hatékonyságukat Marketing Cloud Account Engagementtel (Pardot). Az oldalon elhelyezett adatlappal önerő befektetése nélkül Leadeket nyerhet, miközben megfelelő kérdésekkel már profilozni is tudja az érdeklődőt, hogy utána az értékesítő a legjobb ajánlattal tudja megkeresni az ügyfelet. Természetesen a fizetett hirdetésekből (Google Ads) érkező érdeklődők is nyomon követhetők, egy idő után pontosan látni fogja a megtérülési rátát, hogy később csak a nyereséges megoldásokért fizessen.
Személyre szabott, jól célzott kommunikáció.
Nem is kérdés, hogy a marketingnek online kell a legolajozottabban működnie, a napi több száz vagy ezer emailből kizárólag azok a levelek fognak kitűnni, amelyek nem csak személyre szabottak, de szinte olvassák az ügyfél gondolatait. A beépített 36 minta használatával időt spórolhat, ugyanakkor teljesen átszabhatja a felépítését és saját márkájához illő emaileket küldhet automatikusan vagy időzítve. A lényeg, hogy a brandelt levél célzottan érjen el a postaládákba, ügyfelenként vagy ügyfél típusonként akár más-más marketing stratégiát alkalmazva. Analizálja kommunikációját többféleképp: elsősorban fontos, hogy mailje elkerülje a SPAM mappát, hiszen a potenciális ügyfél automatikusan törölheti vagy csak akkor olvassa el üzenetét, mikor már aktualitását vesztette. Nem tudhatja épp milyen eszközről fogják kommunikációját olvasni, készüljön fel mindenre, hogy a legnépszerűbb rendszerek és képernyőméreteknek megfelelően jelenjen meg a levél formázása.
Beruházási megtérülés mérése intelligens riportokkal.
Sosem volt még ennyire értékes az adat, hiszen a kifinomult riportmegoldásokkal korábban nem látott betekintést kap a teljes marketing és sales folyamatokról a Salesforce-ban. Pillanatok alatt dönthet, mire költi a pénzért és erőforrásai idejét, mert tisztán látszik, milyen forrásokból nem generál bevételt vagy épp mely kampányok hozzák a legjobban érdeklődő ügyfeleket. Következő lépésként az is mérhető, mikor akad el a folyamat és miért, optimalizálhatja folyamatait, stratégiáit. Hirdetéseit egyaránt szemmel tarthatja, átlátja majd hány megjelenésből válik kattintás, érdeklődés, tárgyalás vagy tényleges érdeklődés, ezt a mátrixot pontosan kielemezve teljesen más döntéseket hozhat meg, mint a korábbi fragmentált riportok összesítése során.