Hazahozzuk ügyfeleinknek a jövőt San Franciscóból

A világ IT-központjában, az informatikai trendeket diktáló óriáscégek bölcsőjét jelentő San Franciscóban rendezik meg a következő napokban a 2019-es Dreamforce-t. Cégünknek – a szervező Salesforce gold szintű partnereként – ismét lehetősége nyílik arra, hogy részt vegyen a tech szakma egyik legnagyobb nemzetközi konferenciáján, így kollégáink idén is ott lehetnek a mintegy 180 ezer szakemberből álló hallgatóság soraiban.

A United Consult számára fontos, hogy munkatársaink folyamatosan képezzék magukat és naprakészek legyenek a digitális innovációkkal kapcsolatban, hiszen tudásuk hatalmas értéket és a mindennapokban kamatoztatható versenyelőnyt jelent az ügyfelek számára is. A 21. századot átformáló Szilícium-völgytől alig néhány mérföldre lehetőségünk lesz arra, hogy – a több mint 3600 programelem között – neves és világszerte elismert személyiségek előadásaiból szerezzünk inspirációt az előttünk álló feladatok megoldásához, illetve üzleti partnereink igényeinek minél hatékonyabb és kreatívabb kielégítéséhez.

Az előadók között ott lesz Barack Obama, az Egyesült Államok negyvennegyedik elnöke is, aki nem csupán közgazdasági ismeretei és tapasztalatai, illetve a társadalmi egyenlőségek iránti elkötelezettsége révén, de – mint azt tapasztalhattuk – az imázsépítés kapcsán is minden bizonnyal hasznos információkkal szolgál majd a hallgatóságnak. Nem kevésbé érdekes személyiség az idei Dreamforce másik húzóneve, Tim Cook. Az Apple CEO-ja IT-vezetők és -fejlesztők százezrei számára jelent inspirációt szerte a világon, kollégáinknak pedig a Salesforce-nak köszönhetően ezúttal lehetősége nyílik arra, hogy személyesen tőle kapjanak képet azokról az innovatív folyamatokról, melyek az elkövetkező éveket, sőt évtizedeket is meghatározzák majd a mindennapi és üzleti célú informatika világában.

Más, a nemzetközi üzleti életben jelentős befolyással bíró cégvezetők is jelen lesznek a Dreamforce-on. Barack Obamán és Tim Cookon kívül ugyanis a konferencia nagy érdeklődéssel várt előadója például Marco Bizzarri, a Gucci divatcég elnök-ügyvezetője; Barbara Humpton, a Siemens Corporation elnöke; Oscar Munoz, a United Airlines vezetője vagy éppen Samin Nosrat, a Netflix egyik ismert sorozatának producere.[1]

Dreamforce 2015, Salesforce.com’s user and developer conference held at the Moscone Convention Center and various hotels in San Francisco from September 14-18, 2015. (© Photo by Jakub Mosur Photography) 

„A Dreamforce ma már sokkal több, mint egy egyszerű konferencia. Az inspiráló szakmai vitáktól kezdve a látnoki gondolatok megosztásán és a technológia jövőjének közös felfedezésén át egészen a világot megváltó innovációkig – semmihez sem fogható az élmény, mely a résztvevőkre vár évről évre” – fogalmaznak az esemény szervezői. Hozzáteszik, hogy ezen a rendezvényen új termékeket fedezhetünk fel és kezünkbe vehetjük a holnap technológiáját.

Az előadások mellett workshopokon és vitaindító konferenciákon vehetünk részt, szakértők válaszolják meg a jövő technológiai kihívásaival kapcsolatos kérdéseinket, illetve a Salesforce és a Salesforce-partnerek ezreinek konkrét üzleti megoldásaiból ötleteket meríthetünk, hogy ezeket aztán saját munkánkban, saját ügyfeleink javára is hasznosítani tudjuk. A konferenciával párhuzamosan zajló expón olyan, a maguk területén vezető szerepet betöltő cégek jelennek meg – a teljesség igénye nélkül –, mint az IBM, Deloitte Digital, az Amazon Web Services (AWS), az American Express, az Infosys, a KPMG, a Twitter, a Dropbox vagy éppen a PayPal.[2]

A Dreamforce mindemellett a nemzetközi kapcsolatépítés szempontjából is rendkívül hasznos, hiszen az IT-szakma jeles képviselői mellett olyan szakemberek és cégvezetők is részt vesznek az eseményen, akikkel a jövőben a mindennapi munkánk során is megoszthatjuk tapasztalatainkat. Ezzel jelentősen bővíthetjük az üzleti partnereink számára kínált megoldások, szolgáltatások körét, illetve hatékonyabban, gyorsabban találhatunk válaszokat az általuk felvetett szakmai kihívásokra is. Tapasztalatink szerint az ilyen szakmai eseményeken megszületett kapcsolatok mind a United Consult, mind pedig ügyfelei számára haszonnal bírnak már rövidtávon is.

A Salesforce több éves tapasztalatai alapján számszerűsítette a konferencián való részvétel előnyeit. A partnereiktől származó üzleti adatok szerint a Dreamforce rendezvényeken szerzett ismeretek révén az ott jelenlévő cégek esetében 32%-kal nőtt az alkalmazottak produktivitása, 29%-kal hatékonyabbá vált a marketingtevékenység, az új IT-megoldásokat pedig 58%-kal gyorsabban integrálták saját rendszereikbe, mint azok a vállalatok, melyek nem vettek részt az eseményen. Összességében mindez azt eredményezte, hogy a Dreamforce-on részt vevő cégek 20%-ot javítottak az ügyfélmegtartási hatékonyságukon, értékesítési produktivitásuk pedig 38%-kal emelkedett a korábbi évekhez képest.[3] E statisztikák és az előadói névsor ismeretében talán nem véletlen, hogy néhány hét alatt minden nyilvános jegy elkelt a négynapos eseményre.

A konferenciát november 19-22. között rendezik, tapasztalatainkról és az üzleti IT-világ újdonságairól ezt követően írásos formában is beszámolunk majd az érdeklődőknek. Ha esetleg Ön vagy kollégái személyesen vesznek részt a Dreamforce-on, örömmel vesszük, ha felkeresnek minket egy szakmai tapasztalatcserére, ismerkedésre vagy éppen baráti beszélgetésre a helyszínen.

[1] https://www.salesforce.com/dreamforce/speakers/

[2] https://www.salesforce.com/dreamforce/expo/

[3] https://www.salesforce.com/dreamforce/why-attend/

Egy idézettel zárjuk a gondolataink:

„A Dreamforce inspirál és megerősít abban, hogy merj változást hozni a cégedbe és a közösségbe.”
Chris Hermen, Digital Product Owner, Charles Schwab

Bővebb információ: Hegedűs-Cser Lilla, marketing@united-consult.hu

További érdekességeket itt találsz bővebben,
Vagy keress minket Facebookon, LinkedInen, Instagramon.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.